الخميس، 14 يوليو 2011

::::::::::الاماكن كلها مشتاقه لك::::::::::






    الاماكن كلها مشتاقة لك
    والعيون اللى انرسم فيها خيالك
    والحنين اللى سرى بروحى وجالك
    ماهو بس انا حبيبى
   الاماكن كلها مشتاقة لك .
   كل شى حولى يذكرنى بشى حتى صوتى وضحكتى لك فيها شى
   لو تغيب الدنيا عمرك ما تغيب شوف حالى اة من تطغى على
   الاماكن
   الاماكن
   الاماكن كلها مشتاقة لك .
   المشاعر فى غيابك ذاب فيها كل صوت
   والليالى من عذابك عذبت فينى السكوت
  وصرت خايف لاتجينى لحظة يذبل فيها قلبى وكل اوراقى تموت
   صرت خايف لاتجينى لحظة يذبل فيها قلبى وكل اوراقى تموت
    وااااااااااااااااااااااااة
     اااااااااااااااااااة
    اااة
    اة لوتدرى حبيبى كيف ايامى بدونك تسرق العمر وتفوت
   واااااااااااااااااااااااااااااة
    ااااااااااااااااااة
   الامان وين الامان وانا قلبى من رحلت ماعرف طعم الامان
   ليش كل ماجيت اسأل هالمكان اسمع الماضى يقول
    اسمع الماضى يقول
   ماهو بس انا حبيبى
   ماهو بس انا حبيبى
    الاماكن
    الاماكن
    الاماكن كلها مشتاقة لك .
    الاماكن اللى مريت انت فيها عايشة بروحى وابيها
    بس لاكن مالقيتك
    جيت قبل العطر يبرد قبل حتى يذوب فى صمت الكلام واحتريتك
    كنت اظن الريح جابت عطرك يسلم علىٍ
    كنت اظن الشوق جابك تجلس بجنبى شوىٍ
   كنت اظن
   وكنت اظن  

   وخاااااااااااااااب ظنى
  ومابقى فى العمر شى ِ
  واحتريتك
  الاماكن
  الاماكن
 الاماكن
  الاماكن
 الاماكن كلها مشتاقة لك
  مشتاقة لك
  مشتاااااااااقة لك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق